تردمیل

Wiki Article

·       از یک سیستم برای چرخاندن یک صفحه‌ی کمربند مانند روی سطح صاف استفاده می‌کند.

موتور: یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت تردمیل خانگی، نوع و قدرت موتور است. موتورهای قوی تر و با کیفیت بیشتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.

بسته به وزن مورد نیازتان، باید تردمیل مناسب را انتخاب کنید. تحمل وزن بالاتر نیز باعث افزایش قیمت می ‌شود.

برای خرید تردمیل با گزینه‌های متنوعی روبه‌رو خواهید شد که از تردمیل خانگی تا مدل‌های حرفه‌ای‌تر را دربرمی‌گیرند. در حالی که ایده‌ی اصلی بین همه‌ی آن‌ها یکسان است، اما برخی ویژگی‌های کوچک یا بزرگ به تمایز آن‌ها منجر می‌شود.

بله، بیشتر تردمیل ‌های خانگی دارای نمایشگری هستند که اطلاعاتی مانند سرعت، مسافت، زمان و کالری مصرفی را نشان می ‌دهند.

قیمت دستگاه تردمیل خانگی را در انواع مختلف می توانید در وبسایت فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی نو مشاهده کنید. با ارائه طیف وسیعی از محصولات از برندهای مختلف، توانی نو امکان بررسی و مشاهده قیمت تردمیل ساده خانگی، قیمت تردمیل خانگی ارزان و انواع حرفه ای تر تردمیل باشگاهی را برای بازدیدکنندگان گرامی فراهم کرده است با مقایسه قیمت ها و بررسی ویژگی های محصولات مختلف، می توانید به راحتی محصول مورد نظرتان را ثبت سفارش کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرد.

قسمتی که روی آن می ‌دوید، تسمه تردمیل است. تسمه دارای عرض و طول ‌های متفاوت بسته به نوع و قیمت دستگاه است.

اما اکنون دیگر این امر صدق نمی‌کند. تمامی این کشورها دارای تردمیلهای خوب و بد هستند و تنها کشور سازنده نمی‌تواند ملاک خوب یا بد بودن دستگاه تلقی شود. به‌طوری‌که ما در ایران تردمیلهای ساخت چینی داریم که حرف اول را بین تردمیلهای دیگر کشورها می زنند.

این تراکم افزایشی یابد و به‌مرورزمان استخوان‌های شما قوی‌تر می‌شود. این امر سبب می‌شود که تردمیل شما از بیماری‌های دردناکی مانند پوکی‌استخوان، در امان باشید.

همچنین، با چند کلیک می ‌توانید فیلترهای مورد نیاز مانند وزن، قیمت، توان موتور و غیره را اعمال کرده و بهترین نتیجه را مشاهده کنید.

اما اگر محدودیت مالی دارید در بخش بعد از تردمیل دست دوم استفاده کنید.

ورزش و قدم‌زدن فواید ذهنی زیادی برای افراد دارد. انجام یک ورزش هوازی باعث می‌شود سطح اندورفین ترشح شده در بدن افزایش یابد و استرس کمتر و شادی بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

می‌خواهید یک پیاده‌روی آرام با تردمیل انجام دهید؟ قصد یک دو با سرعت بالا را دارید و یا یک حالت میانه بین این دو در نظر شماست؟ این سؤالات را قبل از خرید تردمیل از خود بپرسید؟ پاسخ آن به شما کمک می‌کند تا لیست بلند بالای انتخاب‌های شما در هنگام خرید تنها به قدرت موتورها محدود شود.

تردمیل سگ یا همان تردمیل حیوانات طوری طراحی میشوند که ایمنی حیوان خانگی شما حفظ شود.

Report this wiki page